TELEFONICZNA REZERWACJA WIZYT

AKTUALIZACJA Z DNIA 24.06.2021R.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 

28.06.2021r. (poniedziałek),

zmieniony zostanie system obsługi klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Gryficach.

 

Od dnia 14 czerwca bieżącego roku klienci będą obsługiwani wg kolejności przybycia do urzędu bez konieczności wcześniejszej rezerwacji wizyty. Jednak z uwagi na konieczność zachowania bezpiecznej odległości oraz bezpiecznych warunków realizacji składanych wniosków – kolejka do urzędu zlokalizowana będzie na zewnątrz budynku a wstęp do budynku będzie realizowany wyłącznie w asyście uprawnionego pracownika.

 

Jednocześnie informujemy, że z uwagi na niewielkie zainteresowanie przez klientów systemem telefonicznej rezerwacji wizyty na określony termin - funkcjonalność ta została z dniem 28.06.2021r. - wycofana.

 

AKTUALIZACJA Z DNIA 24.05.2021R.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 

14.06.2021r. (poniedziałek),

zmieniony zostanie system obsługi klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Gryficach.

 

Od dnia 14 czerwca bieżącego roku klienci będą obsługiwani wg kolejności przybycia do urzędu bez konieczności wcześniejszej rezerwacji wizyty. Jednak z uwagi na konieczność zachowania bezpiecznej odległości oraz bezpiecznych warunków realizacji składanych wniosków – kolejka do urzędu zlokalizowana będzie na zewnątrz budynku a wstęp do budynku będzie realizowany wyłącznie w asyście uprawnionego pracownika.

Jednocześnie informujemy, że osoby zamierzające skorzystać z dotychczasowej formy - rezerwacji wizyty, nadal będą mogły dokonać wyboru terminu po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Rejestracja wizyty może zostać dokonana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 pod numerem telefonu: 913842056:

wew. 11  - w zakresie rejestracji pojazdów, transportu, organizacji ruchu 

lub

nr wew. 12, 22 - w sprawach dotyczących praw jazdy

 

Rezerwacja telefoniczna będzie dokonywana wg. klucza: 1 sprawa = 1 rezerwacja, wobec powyższego w przypadku załatwienia większej ilości spraw - należy dokonać większej ilości rezerwacji.

Z uwagi na ograniczenia czasowe terminów wizyt, zwracamy się do Państwa o punktualne stawianie się na wyznaczony termin przed wejściem głównym budynku. Spóźnienie klienta powyżej 5 min skutkować będzie anulowaniem wyznaczonego terminu wizyty.

W związku ze zbliżającym się sezonem urlopowym, telefonicznej rezerwacji terminu można dokonać maksymalnie na okres 7 dni przed planowaną wizytą a liczba terminów ustalanych w tej formie zostanie ograniczona.

Dodatkowo informujemy, że nadal obowiązują przepisy dotyczące obowiązku zakrywania ust i nosa w budynkach użyteczności publicznej oraz zasady zachowania rygoru sanitarnego. W związku powyższym każdy klient musi być obowiązkowo zaopatrzony w  maseczkę ochronną oraz własny długopis.

Z uwagi na ochronę danych osobowych oraz ochronę zdrowia klientów przed wejściem do wydziału komunikacji może znajdować się maksymalnie 1 osoba oczekująca na swoją wizytę, kolejne osoby muszą czekać oddalone od siebie w bezpiecznej odległości 2 metrów (nie dotyczy osób pobierających wnioski oraz składające dokumenty do skrzynki podawczej).


 

 

AKTUALIZACJA Z DNIA 22.02.2021R.

TELEFONICZNA REZERWACJA WIZYT

 

Uprzejmie informujemy, że od dnia 02.11.2020r. (poniedziałek), decyzją zarządcy nieruchomości - budynek w którym zlokalizowana jest siedziba Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Gryficach. ul. Piłsudskiego 18 zostanie zamknięty dla swobodnego poruszania się w nim osób w nim niezatrudnionych.

W związku z powyższym, obsługa klientów wydziału tak jak to miało miejsce dotychczas, odbywać się będzie wyłącznie po uzgodnieniu telefonicznym terminu wizyty.

Wejście / wyjście do wydziału komunikacji będzie możliwe wyłącznie w asyście uprawnionego pracownika.

Z uwagi na panującą porę roku, zwracamy się do Państwa o punktualne stawianie się na wyznaczony termin przed wejściem głównym budynku przy zachowaniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa związanych z panującą pandemią. 

 

Rejestracja wizyty może zostać dokonana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 pod numerem telefonu: 913842056:

wew. 11  - w zakresie rejestracji pojazdów, transportu, organizacji ruchu 

lub

nr wew. 12, 22 - w sprawach dotyczących praw jazdy

Rezerwacji można dokonać maksymalnie na 14 dni przed planowana wizytą.

Rezerwacja będzie dokonywana wg. klucza: 1 sprawa = 1 rezerwacja, wobec powyższego w przypadku załatwienia większej ilości spraw - należy dokonać większej ilości rezerwacji.

 

OD DNIA 1 MARCA 2021R. UDOSTĘPNMIAMY MOŻLIWOŚĆ REJESTRACJI WIZYTY W URZĘDZIE W CELU DOKONANIA ODBIORU DOWODU REJESTRACYJNEGO POJAZDU ORAZ ZGŁOSZENIA ZBYCIA / NABYCIA POJAZDU. ZASADY REJESTRACJI WIZYTY POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN WG W/W INSTRUKCJI.

OD DNIA 1 MARCA 2021R. WYSYŁKA DOWODÓW REJESTRACYJNYCH NADAL BĘDZIE MOŻLIWA NA WNIOSEK KLIENTA, ALE PO WNIESIENIU OPŁATY ZA PRZESYŁKĘ W WYSOKOŚCI 8,50ZŁ

Nadal obowiązuje zasada zachowania rygoru sanitarnego, a więc każdy klient musi być obowiązkowo zaopatrzony w:

- maseczkę ochronną

- rękawiczki

- własny długopis

 

Z uwagi na ochronę danych osobowych oraz ochronę zdrowia klientów przed wejściem do wydziału komunikacji może znajdować się maksymalnie 1 osoba oczekująca na swoją wizytę, kolejne osoby muszą czekać oddalone od siebie w bezpiecznej odległości 2 metrów (nie dotyczy osób pobierających wnioski oraz składające dokumenty do skrzynki podawczej)

W przypadku nie zastosowania się do powyższych zasad klient nie zostanie obsłużony.

Z powodu epidemii koronawirusa bezpośrednia obsługa interesantów realizowana będzie wyłącznie po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty.

Wnioski dot. poszczególnych procedur nadal można składać za pośrednictwem poczty tradycyjnej i elektronicznej lub wrzucając je do specjalnie przygotowanej skrzynki podawczej znajdującej się w budynku wydziału komunikacji przed wejściem do budynku.

Klientom, którzy złożą dokumenty w/w kanałami kontaktu - właściwe dokumenty będą wysyłane pocztą a w sprawach wymagających osobistego stawiennictwa, klienci będą informowani telefonicznie o terminie stawienia się w tut. Organie i odbioru dokumentów.

Czas przewidziany na załatwienie poszczególnych spraw różni się od siebie, dlatego należy zachować punktualność a jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą o nie gromadzenie się przed wejściem i zachowanie odległości przynajmniej 2 metrów od siebie.

W momencie nie stawienia się na wyznaczoną godzinę rezerwacji, rezerwacja ta przepada po upływie 5 minut od planowanej godziny jej rozpoczęcia.

Kasa wydziału Komunikacji obsługuje wyłącznie klientów umówionych telefonicznie na wizytę.

Z uwagi na utrudnienia techniczne - opłaty mogą zostać dokonane wyłącznie gotówką.

WAŻNE ! ! !

Wymagane opłaty przy wnioskach składanych za pośrednictwem skrzynki podawczej lub przesłane pocztą należy dokonać wyłącznie przelewem!

Bez dostarczenia potwierdzenia dokonania opłaty, jeżeli jest wymagana - nie zrealizujemy usługi.

Dokładny opis wymaganych opłat podany jest przy każdej procedurze opisanej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Gryfiach.

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości co do wysokości wymaganej opłaty lub dokumentów niezbędnych do realizacji danej usługi napisz do nas za pośrednictwem poczty e-mail: sekretariat@gryfice.pl lub zadzwoń do nas pod n/w numery:

REJESTRACJA POJAZDÓW - 913842056 wew. 14, 15, 16, 23

PRAWA JAZDY - 913842056 wew. 12, 17, 22

TRANSPORT, REJESTRACJA JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH - 913842056 wew. 21

ORGANIZACJA RUCHU - 913842056 wew. 13

AKTUALIZACJA Z DNIA 30.10.2020R.

TELEFONICZNA REZERWACJA WIZYT

 

Uprzejmie informujemy, że od dnia 02.11.2020r. (poniedziałek), decyzją zarządcy nieruchomości - budynek w którym zlokalizowana jest siedziba Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Gryficach. ul. Piłsudskiego 18 zostanie zamknięty dla swobodnego poruszania się w nim osób w nim niezatrudnionych.

W związku z powyższym, obsługa klientów wydziału tak jak to miało miejsce dotychczas, odbywać się będzie wyłącznie po uzgodnieniu telefonicznym terminu wizyty.

Wejście / wyjście do wydziału komunikacji będzie możliwe wyłącznie w asyście uprawnionego pracownika.

Z uwagi na panującą porę roku, zwracamy się do Państwa o punktualne stawianie się na wyznaczony termin przed wejściem głównym budynku przy zachowaniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa związanych z panującą pandemią. 

 

Rejestracja wizyty może zostać dokonana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 pod numerem telefonu: 913842056:

wew. 11  - w zakresie rejestracji pojazdów, transportu, organizacji ruchu 

lub

nr wew. 22 - w sprawach dotyczących praw jazdy

Rezerwacji można dokonać maksymalnie na 14 dni przed planowana wizytą.

Rezerwacja będzie dokonywana wg. klucza: 1 sprawa = 1 rezerwacja, wobec powyższego w przypadku załatwienia większej ilości spraw - należy dokonać większej ilości rezerwacji.

Nadal obowiązuje zasada zachowania rygoru sanitarnego, a więc każdy klient musi być obowiązkowo zaopatrzony w:

- maseczkę ochronną

- rękawiczki

- własny długopis

 

Z uwagi na ochronę danych osobowych oraz ochronę zdrowia klientów przed wejściem do wydziału komunikacji może znajdować się maksymalnie 1 osoba oczekująca na swoją wizytę, kolejne osoby muszą czekać oddalone od siebie w bezpiecznej odległości 2 metrów (nie dotyczy osób pobierających wnioski oraz składające dokumenty do skrzynki podawczej)

W przypadku nie zastosowania się do powyższych zasad klient nie zostanie obsłużony.

Z powodu epidemii koronawirusa bezpośrednia obsługa interesantów realizowana będzie wyłącznie po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty.

Wnioski dot. poszczególnych procedur nadal można składać za pośrednictwem poczty tradycyjnej i elektronicznej lub wrzucając je do specjalnie przygotowanej skrzynki podawczej znajdującej się w budynku wydziału komunikacji przed wejściem do budynku.

Klientom, którzy złożą dokumenty w/w kanałami kontaktu - właściwe dokumenty będą wysyłane pocztą a w sprawach wymagających osobistego stawiennictwa, klienci będą informowani telefonicznie o terminie stawienia się w tut. Organie i odbioru dokumentów.

Czas przewidziany na załatwienie poszczególnych spraw różni się od siebie, dlatego należy zachować punktualność a jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą o nie gromadzenie się przed wejściem i zachowanie odległości przynajmniej 2 metrów od siebie.

W momencie nie stawienia się na wyznaczoną godzinę rezerwacji, rezerwacja ta przepada po upływie 5 minut od planowanej godziny jej rozpoczęcia.

Kasa wydziału Komunikacji obsługuje wyłącznie klientów umówionych telefonicznie na wizytę.

Z uwagi na utrudnienia techniczne - opłaty mogą zostać dokonane wyłącznie gotówką.

WAŻNE ! ! !

Wymagane opłaty przy wnioskach składanych za pośrednictwem skrzynki podawczej lub przesłane pocztą należy dokonać wyłącznie przelewem!

Bez dostarczenia potwierdzenia dokonania opłaty, jeżeli jest wymagana - nie zrealizujemy usługi.

Dokładny opis wymaganych opłat podany jest przy każdej procedurze opisanej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Gryfiach.

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości co do wysokości wymaganej opłaty lub dokumentów niezbędnych do realizacji danej usługi napisz do nas za pośrednictwem poczty e-mail: sekretariat@gryfice.pl lub zadzwoń do nas pod n/w numery:

REJESTRACJA POJAZDÓW - 913842056 wew. 14, 15, 23

PRAWA JAZDY - 913842056 wew. 22

TRANSPORT - 913842056 wew. 21

Wytworzył:
Udostępnił:
Salomon Rafał
(2020-05-18 14:44:51)
Ostatnio zmodyfikował:
Salomon Rafał
(2021-06-24 10:51:20)